samedi 26 mai 2012

norway inspiration


 The design studio opened in 1999  by Interior Designer Gro Sævik. 
X-Po Design develops interior for public and privat spaces,as well as furniture design. Such a great talent made in Norway...

La designeur d'intérieur Gro Sævik a démarré l'activité de son studio X-Po Design en 1999. Elle agence des espaces privés et publics ainsi que des meubles avec un talent évident... made in Norway. 
                                      








Have a fantastic saturday!!!!
xoxo

Cez ★



7 commentaires:

  1. How lovely, I love the greys annd whites mixed with the natural wood. Have a great weekend.

    RépondreSupprimer
  2. I do not know which picture I like best ... really can not choose! Beautiful!

    Love Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. right!!! i have the same problem!!! ;)
      xxx

      Supprimer
  3. j'adore ses photos et les couleurs. Bon comme je ne sais pas quelle je préfére alors je vais y réfléchir en essayant ce lit hamac d'accord?! Et si je m'endors ne me reveillez pas. Bon we et merci.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. promis... on va devoir le partager!!!! ;)

      Supprimer