mardi 26 février 2013

black on noir

... on my kitchen wall... light garland bought in Stockholm...


and i found black on black pictures on VTwonen... just what i needed


...plus my black cross... everything's all right !!!!

photos by Cez

Happy tuesday les zoulous

15 commentaires:

  1. I absolutely love your black on black wall And it's a beautiful light string!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. thanks sweetie ... love the light too!!!!

      Supprimer
  2. J'adooooore tes black on black... et cette guirlande... je suis carrément jalouse!!
    Beau mur la loute! a très vite!
    L A U

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. t'en ramène une si on y va cet été ;)

      Supprimer
  3. J'adore tes black on black photos et styling... superbe!!

    RépondreSupprimer
  4. Valérie { Atelier rue verte }26 février 2013 à 19:47

    Hummm, j'adore et j'avoue que ta guirlande donne envie, gros bisous :))

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. ils l'ont chez Merci... mais beaucoup plus chère qu'en Suède...

      Supprimer
  5. Réponses
    1. thanks Siri for stopping by!!!! ;)

      Supprimer
  6. Just found your lovely little corner of the web...where is the light garland from?

    RépondreSupprimer